tiistai 4. tammikuuta 2011

Tänään oli ärsyttävää..

Tänään Iigor taas riitautui minun kanssa koska sanoin ettei Katri-Helena ole outo nimi kun se sanoi että Katri helena on outo nimi. Ja nyt ei ole taaskaan ketään kaveria!! Ja muutenkin tänään oli ärsyttävää. mutta vaihdetaanpas aihdetta panda pienokaiset! Noh... Teen huomenna Kaisu123 haasttattelun! Ja Huomenna olen auttavainen panda klo viisi minut löytää Kirjastosta siellä voin auttaa kaikkia jotka apua tarvitsee! Eli Tervetuloa!! Nyt keksin, Olen joka päivä jos pääsen klo 5 kirjastossa auttamassa eli jos tarvitsette apua niin tulkaa vain sinne pikkuiset niin minä autan! Olen tehnyt kaikki tehtävät joten kysykää vain reippaasti apua minulta! Kaupungissa klo 6 oli kamaria siel niin koko kaupunki oli ihan täysi ja kaikki jälleen kamarian päällä! Ilkeetä käytöstä Kamariaa kohtaan! Teen kohta toisen jutun siinä teen tarinan! Tassuttaen Almiina!

3 kommenttia:

  1. Ööh, Hopeakuu/Celina/Almiina/Tiibetinspanieli, ei ole syytä kiukustua, sillä se on mieli pide asia ;) Tajusitko??? Niin ja sitä paitsi, jos sul ei oo Panfussa kavereita, niin kukas on sun kaveri Katri-Helena?! xO/xD Noh, muutenkin.. Ei mitään!

    VastaaPoista
  2. eikä ollut oot ihan ite ilkee!

    VastaaPoista