maanantai 3. tammikuuta 2011

Kisa!!!!!!!

Kuka tämä on: Olen ennustaja pidän violetteja vatteita K_ _ _ _ _ _. Olen Ellan paras kaveri M_ _ _. Olen Maxin paras kaveri E_ _ _. Ja tässä ois hieman paikkoja, Täällä on paljon kirjoja ja täällä asuu Almiina K _ _ _ _ _ _ _. Pandat kokoontuu täällä, K_ _ _ _ _ _ _. Täältä pääsee moottori veneellä Merirosvo saarelle W_ _ _ _ _ _ _ _ _ _. Tääällä on peli Bolly hop M_ _ _ _ _ _ _ _. Noin Tähän voi vastata kommenteissa! Kahdelle voittajalle, Annan  (ilmaisen) lipun kauneussalonkiin ja haasttattelun blogiini! Tassuttaen Almiina!

2 kommenttia:

  1. Olen mukana kisassa

    Kamaria
    Max
    Ella
    Kirjastossa
    Kaupunkissa
    Wanha satama
    Maauilama

    Olen mukana kisassa
    - freku
    -frekulina siis

    VastaaPoista
  2. Okei Frekulina vielä yksi pääsee sinä saat haasttattelun ja ILMAISEN kauneus salonki lipun!!!!!!!!!

    VastaaPoista